2. mars 2011

grønn fugl :: green bird

Hallo, lille fugl, med håpefullt grønt bryst og stjerner på vingene.

another bird :: enda en fugl

Skal du fly høyt, tro du?

Jeg håper det, selvom denne krabaten akkurat nå står trygt plantet i vårgrønt gress. Tjukke orangestripete legger kan også fly som en vind over marken, ikke sant?

Fram til nå har jeg ikke hatt en kjøkkenkvilt, men den morningen da fuglen ble født, visste jeg akkurat hvor arbeidet skal få plass. Der, mellom kjøkkenskapet og døra.

Nå er det gått en uke og jeg kan ikke skryte på  meg mer framdrift. Jeg tror jeg har staket ut veien videre, men ingen vet hvor haren hopper.

Eller hvor grønne fugler flyr.

insp
* frisømsblokker :: hus + blomst + fugl + hjerte + pike + stjerne
* fristilsgruppa til sarah & molly på flickr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar