19. juni 2011

siste dag ?? 6-7 :: feet

Nye sandaler + en uke ekstra med føtter.feet :: 6-7 :: nye sandaler

Freag ble det bytur med søsteren.

Fordi torsdag var Tønsbergdagen med nattåpne butikker og kjempetilbud rundt om, fant heldige meg endelige noen sandaler som jeg kan ha på mine "rare" føtter: Lengde størrelse 36, vidde størrelse 39-40. Sier seg selv at skokjøp aldri er lett, ikke sant?

Disse Ecco-sandalene var tydeligvis hentet bakerst på det eldgamle lageret, for de har de gamle, gode korksålene som ble tatt ut av produksjon for ørten år siden og "ei finnes mer”.

Glade føtter og glad sko-eier, - hurra!

nordiske føtter-knapp11.-18. juni + en uke til!

Siste dagen med nordiske føtter denne gangen i juni? Nei, faktisk ikke!

Nå har det seg slik at irvige brukere av kameraet snubler stadig borti hverandre, – i bloggerland og garantert i foto-fellesskap på flickr.

Pertuni med mandagstema og jeg tekte at vi skulle samarbeide litt om denne utgaven i juni. Dog kom uka litt fort på, og løsningern ble å utvide med en ekstra uke for at flere kan finne glede i å fotografere sommervandrende føtter + dele opplevelsen.

Her er en liten forklaring på hva utfordringe går ut på, sakset fra et innlegget i juni ifjor:

Nordiske føtter, - hva er det?

  1. ta et bilde av fot/ føtter
  2. rediger
  3. legg ut på flick eller på blogg
  4. legg inn på gruppa (send to group) eller
    gå til bloggen min og bruk linkemannen (mr. linkey)
  5. legg bena høyt og slapp av til i morgen
  6. start på 1.

Nå er det slik at nordiske føtter hadde noen baktanker om å ta selvportretter uten å vise ansiktet + dokumentere litt hverdag. Starten var derimot et godt besøkt bilde fra mitt album på flickr.

Håper du tar deg tid til å være med!
Hurra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar