1. februar 2013

stempel :: 1/30 :: stamp

Første februar. Kan man ha sommerfulger i magen av prestasjonsangst?

Dette er egnelig litt juks, for jeg laget dette stemplet i forrige uke til den lilla trekanten. Men det blir inkludert i samlingen, garantert.

Jeg er en stor fan av Jane Dunnevold, og i boka hun skrev med de to jentene fra Commited to Cloth, C2C i England, står det en oppgave som kanskje surret godt i bakhodet når jeg nå bestemte meg for dette før jul.

Boka heter Finding Your Own Visual Language :: finn ditt eget synlige tegn/språk. Jeg fikk tak i den via nettsiden til C2C.

Jeg innbiller meg at jeg har en forståelse av meg og mitt uttrykk. Det skal bli spennende å se hvor dette tar meg eller om jeg blir mer rotløs mot mars.

1 kommentar:

  1. Dette ser spennende ut! Det aner meg at jeg får se en lilla trekant fra deg i Sarpsborg :-)
    Ellers dukket det plutselig opp mange spennende innlegg fra deg, som jeg ser er skrevet over tid... Gleder meg til å se hva som kommer ut av samarbeidet med Sting.

    SvarSlett