6. april 2006

I postkassa - in the mailbox

Jeg fikk pakke i posten, jeg!

pakke i posten/ a package in the mail

I got a package in the mail!

Inni pakka fant jeg en stor sigarettboks i tre og masser av godsaker!
Tår og meg går alltids godt i hop. Kortene, - mon tro om de videresendes i posten eller må få plass på veggen i LilleHuset?

Inside I found a huge cigarette box and lots of goodies.
Me and treads are always a good combination. The cards, - will they go in the mail or on the wall in my studio?


inni pakka/ inside the package

Da jeg åpnet sigarettboksen, lå det en "veske" laget av den mindre boks.
Se for deg meg nedover gata i hvit skjørt og bluse, høye heler, et sitrongrønt skjerf blafrende i vinden, og meg svingende elegant på den nye veska mi...?

When opening the cigarette box, I found this "purse" made from a smaller box.
Picture me walking down the road in a white skirt and blouse, high heels, a lemon green scarf blowing in the wind, and me, swinging my new purse...?


veska/ the purse

Og dette er hva veskeboksen rommet:

And this is what I found inside the purse-box:

inni veska/ inside the purse

Ettersom jeg har opplevd en tid der det har vært vanskelig å finne inspirasjon til skapende kreativitet, var dette en skikkelig vitamininsprøytning!
Se på det hvite "garnet", - det er fullt av glass-"istapper".

Since I've been without much inspiration lately for making art, this was such a full box of creative inspiration!
Look at the white "yarn", - it's full of glassbeads.

1 kommentar:

  1. Anonym8:53 p.m.

    Knallfin den veskeboksen.
    Ha ei fin helg. :o)

    SvarSlett