5. februar 2008

stoffslanking 8 :: slutt på tråden :: threads ends

365-35 :: threads :: stash :: tråd

As I thought, the threads were in for a use-up this week.
Not many empty spools to show, but there has been many spools on and off my sewing machine. The black was used in this quilt, and two spools of green and two spools of "white" were used in this quilt.
Now I'm almost ready to get out my blues.

There has been stashbusting among my fabrics, too, but nothing to show for yet.
All in all, a good week, Judy and fellow stashbusters out there.

spools :: stash :: spoler

Som jeg tenkte, så var det tråden det ville gå mest utover denne uka.
Der er ikke så mange tomme spoler jeg kan vise til, men jeg har hatt ulike varianter til og fra maskinen. Sort fikk jeg bruk for her, og to med grønt og to med hvitt / beige brukte jeg her.
Nå er det på tide å ta fram de blå.

Stofflageret har blitt redusert, men det er ikke noe å vise til ennå.
Så når sant skal sies, har det vært en god uke, Judy (og dere andre).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar