30. mars 2008

signatur :: signature

Obervante lesere får kanskje med seg at jeg har fått tilbake signaturen igjen?Sjekk nederst her nå, - der skal det stå "liksom-håndkrevet" ~Merete?

Jeg har testet det ut før og fikk det til via
Blogger --> dashboard --> settings --> formating.
Helt nederst der er det en rute for tekst eller bilde (bildelink) som alltid skal dukke opp i posten/ innlegget.

Men det fungerer bare når en skriver innleggene direkte på skrivebordet hos Blogger.

Først rotet jeg det til og slettet bildelinken fra der jeg hadde hentet den fra. Nå bruker jeg Windows Live Writer, og det er ikke samsvar med skrivebord i Bogger og skriveruten i WLW.

I dag (på jakt etter annen informasjon) fant jeg denne beskrivelsen på hvordane en kan legge signaturbildet direkte inn i malen (html-kodene for bloggen) og endringene har kommet på plass.

Nå gjelder det bare at dette funker med med WLW også...

... og hurra!
Nå legger jeg inn beskrivelsen i *blogg & layout* i sidemenyen sånn at det går ann å finne tilbake til veiledingen en annen dag.

ps. beskrivelsen tar for seg Typepad og WordPress blogger også.

1 kommentar:

  1. Så flott. Jeg bruker også WLW etter tidligere tips fra deg. Ser at det fantes instruksjon for oss med Wordpress også. Det skal jeg nok prøve en dag. Ha en fin "innspurts"-uke!

    SvarSlett