17. april 2008

ny banner :: new header

Redigerte bloggen og la inn ny banner for resten av april og kanskje ut mai.
Lyse stoffer :: vi går mot lysere tider.
Hjerter :: mye hyggelig som har skjedd og som skjer nå framover.
Skrift :: tenker mye på ord og tekst, og på hva de sier meg her og nå.

New header is up, for the rest of April and maybe whole month of May.

Light fabrics :: we are entering the season of days with lots of daylight.
Hearts :: so much nice have and will happen now and the next month.
Writing :: am thinking a lot on words and writings, and what they tell me right here and now.

3 kommentarer:

  1. Den ble fiiin. Skal smart meg ny jeg og.

    SvarSlett
  2. Nydelig!! Jeg har notert meg linken din til bloggerfordummies og takker for det, og skal jobbe med ting jeg lurer veeeeldig på. Slik som å få bildene til å IKKE bli klikkbare (og store) og bredden på banner.. Mye nytt for en uerfaren.. ha en strålende dag!

    SvarSlett