4. juli 2008

sommerfølelsen :: the summer feeling

Kan ikke hjelpe for det, men klesvask-tørken på snor er så absolutt en bekreftelse på at sommeren er her.
Blå, blå himmel over snorer med klær til tørk.
Klær som lukter av sommer* når de kommer inn.

angel bag :: engelbag for klesklyper

Og jeg er så heldig at jeg har min egen klesvask-klype-engel fra Wenche.

*) Jeg vet at jeg er heldig, - mange allergikere kan ikke henge klesvask til tørk ute.

To me, the summer feeling comes when I can hang the newly washed clothes out on the line, and look up at the clear blue sky, barefoot in the grass.
And in the evening, the smell of summer in all the dry clothes.

förvaring :: tisdagstema :: sommar 

mer å henge i:
* selvlaget hengekøye :: make a hammock

2 kommentarer:

  1. Den var ordentlig søt! Verandatørk gjør også nytten, men vinden tar ikke så fatt at det gir stor virning. Men det lukter godt!

    SvarSlett