15. august 2008

doble regnbuer :: double rainbows

Dere er regnbuene mine i dag, - takk for de gode kommentarene på seiler-seilbåt-elsker teppet!
Teppet er ferdig, ligger her på gulvet klar til å beundres av henter i dag, og bildet kommer siden mottakeren ikke er her hos meg og leser.

Jeg må oppklare en liten (muligens) misforståelse:
Bilde av den doble regnbuen da jeg skrev om å fange regnbuer, er ikke mitt!
Jeg blogget det via flickr og knappen "blog this", - det betyr at man kan låne bildet til bloggen sin om en gir kredit til rette fotograf.
Bildet lå ute i flickr888-gruppa.

Men dette er mitt eget bilde av en dobbel regnbue tatt i 2005.

regnbue/ rainbow

Your are my rainbows at the moment, - thanks for all the nice comments on the sailor-sailboat-love quilt!

I have to tell that the photo of the rainbows in my post the other day, was not taken by me. I borrowed it from flickr and used the "blog this" button, - which means you can put it on your blog if you credit the photographer.
It was posted to the flickr888 group.

But this photo of a double rainbow, is mine, taken in 2005.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar