9. mars 2009

noe uklart :. out of focus

I hodet har jeg et eller annet med linjer, inspirert av arbeidene til Lisa Call.

“Et eller annet” høres temmelig uklar ut. Hva vil det bli? Og når til og med jeg lurer der jeg kutter og syr, så blir det i sakte fart.

Nytt kamera fokuserer og byr ikke på striper eller falske farger. Hurra!

a beginning :: en start

* mandagstema (norsk versjon av tisdagstema) fra mette :: uklart

Mandagstemaknapp

In my head I’m working on something with lines, inspired by Lisa Call’s work.

“Something” sounds a little wage, a bit hard to focus on. And when it’s not very clear to me, either, I may have a problem there. Slow and steady does it, I think.

My new camera focuses clearly, no blur, strips or funny colors. Great!

6 kommentarer:

  1. Blir spennande å sjå kva dette skal bli, sjølv om det er litt uklart ennå:)

    SvarSlett
  2. Hmm, sjølv om det er uklart no vert det vel klart på vegen??
    Fin tolkning og flotte fargar:0)

    SvarSlett
  3. Litt uklart hva det skal bli.Spennede å se hva de blir til,når man ikke vet det i utgangspunktet:)
    Morsom tolkning:)

    SvarSlett
  4. Hehe ja dette høres kunstnerisk uklart ut! Spennende!

    SvarSlett
  5. hehe! kjenner meg igjen=) mang en gang jeg har begynt på forskjellige prosjekter som jeg ikke helt har hatt klart for meg hvordan skulle ende..!
    bra uklar!

    SvarSlett
  6. Ja, dette var noe uklart! Lurer virkelig på hva det kommer til å bli! Ha en flott uke!

    SvarSlett