24. mars 2009

søster sømglad :: sisters in sew-crime

Hvis du stikker over til søster Beates blog, så får du vite litt mer om hennes sømprosjekt til NQFs utstilling og konkurransen "Se Norges blomsterdal".

Jeg venter på at Hanne kommer ned fra skyene og blogger om sine opplevelser. Lurer på om de andre vinnerne av konkurransene har kommet ned fra skyene?

I dag dukker innkjøpsbilder opp både her og der: Hva sier du om kjøpene til Sigrun, til Ruth og til Sølvi, May Britt? Hva kjøpte du, Gudveig

Kurs er gøy, - se her hos Sølvi.
Bente holdt kurs i helgen og vil oppdatere oss på vanskelig-å-få-tak-i materialvalg. Sjekk litt ellers, - mye spennende i den bloggen, gitt.

Jeg fikk titte i posen hos Sylvi, men om du går på besøk hos henne, så ser du "bare" masse flotte løpere og vesker.

9'na har ikke vært på årsmøtehelgen (tror jeg) men vi kan jo la oss friste av flotte stoffer for det?

I you pop over to my sister's blog, you'd see how she made a quilt panel to the competition at the annual meeting for NQF.
ps. She does not write in English, so you have to use the
google translater.

5 kommentarer:

  1. Nå har eg kikka innom til dei forskjellige linkane du har lagt ut,
    og her var masse spanande.
    Gratulera med vinnarsøstera di.
    Eg held på med eit bilete som eg frihandsquilte på maskin, og det tar skrekkeleg på skuldre og nakke, men så er det så kjekt, og blir så fint, så då er det berre å bite saman tenna...
    Ha ein fin dag Merete.
    H

    SvarSlett
  2. Hei sann, jo da, jeg var der, på utstillingen men ikke møtet. men stoffene er handlet på Olavsgård, i kjelleren ja...

    SvarSlett
  3. Så ikke deg? men så tingene dine i monteren i fojeen. :)

    SvarSlett
  4. Anonym3:15 p.m.

    Å, Så masse flotte linker du har samlet. Ser jeg slipper å lure på hva jeg skal bruke kvelden til. Det blir å kose meg med det jeg gikk glipp av den helgen!

    SvarSlett
  5. He, he... så du lurer på hva jeg handlet...? Tja, det var ikke mye, så det hadde jeg ikke tenkt å blogge om, men nå MÅ jeg visst det *LOL* Det kommer nok noe - snart...
    Ja, det ble visst LITT mer handel på meg enn på deg, ser jeg nå ;-)

    SvarSlett