29. september 2009

quiltefestival :: blogger's quilt festival

Egentlig så er dette for "alle typer quiltere, uansett kjønn og erfaringsnivå og stil, - vi vil alle se arbeidene dine!".

I fjor meldte jeg på "Barcelona :: tårn" og ble, blandt nesten 600 deltagere, trukket ut som en vinner. Gavekortet på 50 $ kunne brukes i Fat Quarter Shop, - og jeg var ikke vanskelig å be!
Eller, jo, - jeg var. For det var så mye å velge mellom. Nå sier jeg at det ikke lengre er for "fine" stoffer i stoffsamlingen min, men denne pakka er en juvel jeg har problemer med å ta hull på. (Høres ut som en utfordring, ikke sant?).

I høst virker det som det vanker like flott premier igjen.

Så da er det bare å finne fram noe gammalt en quilt du vil vise verden og melde den på hos Amy :: park city girl 9.oktober.
Jeg er med i år også, bare vent og se!

 

The Blogger's Quilt Festival is for quilters of any genre, or skill level - no matter your style we want to see your work!!

Read more over at Amy :: park city girl's blog.

* i fjor :: last year's blogger's quilt festival
* årets invitasjon :: this year's invitation
* FAQ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar