4. februar 2010

rød glidelås :: red zipper

Tusen takk til alle dere som slang inn svar og gav meg mot til å følge hjertet: Rød, bred glidelås i stedet for tynn, smal grå (og butikktur for flere innkjøp).

Hurra for engasjerte syvenner!

soft fabric box :: bløte bokser

Men jeg sydde nå de siste timene, så viste det seg at den ene rød ikke var noe tess. Søpla neste for den.
Da kom den grå på banen en gang til, og selvom jeg virkelig ser at den røde er sprekere og (som Sigrun skrev:) mer meg, er det nå en syboks med grå glidelås.

soft fabric box :: bløte bokser

Her sees bedre at de lange remsene har blitt til hemper.
En boks klar og tre bokser som bare trenger sømmer i siden + en søm over for å skjule sårkantene. Håper at sylysten lar seg finne en gang til før kvelden. Godt med alt som er ferdig!

2 kommentarer:

  1. Det er en fin ting du syr nå. Putt oppi en håndkrem fra apoteket og du har en fin venninnegave. Jeg har sydd mange av disse. Kule stoffer, forresten! Er det så nøye med fargen på glidelåsen, da. Jeg har kun brukt svart i mine, for da slipper jeg å bytte tråd. Litt lat!

    SvarSlett
  2. De BLE fine. Og når det beste ikke er mulig så er nest best helt greitt:-)).

    SvarSlett