31. mars 2010

etterpå-ski :: after ski

Petunia passer på oss hjemmesittere og arrangerer etterpå-ski :: after ski - fest.

After ski 1

Jeg er faktisk ganske så lei meg (rette årstid) for det der med bloggtørken, dere vet. Selvom jeg visste at 7-Days (selvportretter) var i gang, orket jeg ikke feste det trøtte trynet mitt (eller andre kroppsdeler) på "film". Er det fler som syns at senvinteren og våren kan bli tung (til tross for et super-fantastisk årsmøtehelg-arrangement)?

Nok om det.

Heldigvis for at det skjer litt når en er på fote igjen og kameraet en kamerat igjen, - hurra!

Petunia har lagt ut liste over dagsoppgavene. Som god turleder vet hun at en ikke skal legge ut på tur uten det rette utstyret. Innimellom trenger en jo litt tid til pakkingen, ikke sant?

Skal du bli med på etter-ski-turen fest fra skjærtorsdag til 2. påskedag, så stikk over til Petunia og få det med deg!

3 kommentarer:

  1. Ønsker deg ei riktig god påske!

    SvarSlett
  2. God påske til deg og dine Merete. Godt å se at du er tilbake og blogger igjen. du er savnet vet du:-)).

    SvarSlett
  3. Så kjekt at du vil være med Merete!! Koselig!!
    Litt premierenerver her hos meg i dag. Blogger har ikke vært så grei de siste dagene og jeg skulle ta bilde til første innlegget i morgen, men tror du ikke hovedpersonen hadde forduftet?
    Leitet høyt og lavt og brukte unødvendig tid på det. Men han dukket nå opp - bortgjemt i skapet med drikkevarene... ja, jeg burde gjettet det.
    Men bildet må jeg utsette til morgen.
    Første post kommer litt ut på ettermiddagen i morgen.
    Tusen takk for reklamen:)

    SvarSlett