9. januar 2011

de daglige :: the everydays

Det er egentlig litt dumt å stoppe med noe som en er godt i gang med.
Derfor har jeg igjen drøftet ideen om å ta et bilde hvert dag.

morgenkaffe :: moning coffee

Kanskje, om jeg følger de tipsene jeg har samlet tidligere (men ikke fulgt og dermed ramlet av karusellen), så vil jeg få enda en durablig samling med gode minner?

Jeg har jo klart det før.
Og jeg har jo minst tatt ett bilde hver dag i desember?

santa :: julesnissen

I tillegg forteller nettbutikken til telenor meg at de har sendt ny julegavetelefon til meg, – hurra!

Bare 11 måneder og 22 dager igjen før et år er gått.

insp & tips
* ti tips om å få mer utav speilrefleksen :: digital photograhy school
* camera in your pocket :: i-phone (og andre som tar apps-er)
* list of everyday photos :: ali edwards
* kjedelig listeinnlegg med allverdens prosjekt 365-linker
* liste med 52 ukenlige temaer :: digital photography school
* hvordan overleve 365dager-prosjektet? :: 11 tips

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar