15. januar 2011

post :: mail

Tiden går så fort, og når jeg sjekket kalenderen i forrige uke, så jeg at dagen og uka for å ta med føttene på vandring (og dokumentere det) snart var her.

mail :: post

Jeg har ikke gått så mange skrittene i dag, bare ut til postkassen. Men i denne snøføyka var det nok mosjon for ti minutter, det. Her lå det snø oppetter utgangsdøra, og det var bare å gripe etter kosten for å få unna nok til å gå ut.

Kosten holdt akkurat nå, men jeg ser at det blir ny trimtur ut for å ta i bruk den skikkelige snømåka  om bilen skal fram. Ja, forresten kan en vel likegodt bite i det sure eplet og ta alt selvom bilen ikke skal fram? Den snøenmå en jo ha vekk, og det er lenge, lenge til våren melder seg med snøsmeltgrader.

I postkassen har det i det siste kommer ganske så vanlig og god gammeldags post. Men når jeg åpner den, så er den ganske så uvanlig. Disse ordene fikk jeg i en annen anledning og de kom til meg når jeg studerte postens lille tårn på strykebrettet.

Det er akkurat som hver eneste konvolutt gir meg denne beskjeden.

text :: tekst

Og det kjennes godt.

Dere vet hvem dere er, og her går en gledesrød takk til dere alle!

nordiske føtter januar 2011

{ nordiske føtter på flickr :: lørdag 15. januar 2011 }

2 kommentarer:

  1. Slike ord er det fint å finne frem ved behov!!

    SvarSlett
  2. Så fantastisk post å få! - det er noko heilt anna enn rekningar, det :o)

    SvarSlett