8. februar 2013

oransj :: orange

Dagens fotohint var fargen oransj.

Det slo meg at den oransje flekken jeg stadig er borti, spesielt om jeg er ute av huset og på vei et sted, er musikkflekken på iPhonen.

I det siste har jeg lagt inn
* Hver gang vi møtes sesong 2
* Hey Ho (the lumineers)
* Impossible (james arthur)
* You've Got It (bruce springsteen)
* Stairway to Heaven (led zeppelin)
* On Top of the World (imagine dragons)
* Bridge Over Troubled Water - hele første lp'en (simon & garfunkle)

Musikkflekken er det nestbeste ved at iPhone er en mobiltelefon.

Og kameraet på en pen tredjeplass. Alt det andre er bare krem på toppen.

insp
* photo-a-day, denne her, arrangeres av fatmumslim
(både for instagram - flickr - blogg

1 kommentar:

  1. Musikk er fin avkobling, oransj er en varm og god farge og jeg tenker på Orange day hvor den oransje fargen er brukt som symbol på å eliminere vold mot kvinner. Ha en fin helg.

    SvarSlett