14. februar 2013

quiltedrømmer :: quilt dreams

I dag har jeg bestilt meg både linjalen og heftet med blokkene.

Det er Jaybird Quilts som har designet teppe.

Jeg er hverken den som kjøper massevis av linjaler eller faller stadig for et mønster eller to. Når man kutter vilt både med og uten linja, og dikter mange en stoffsak for seg sjøl, så er kanskje ikke behovet så sterkt.
Lysten derimot, den kan komme plutselig og ganske så hardt.

Jeg ser allerede for meg fargene jeg skal bruke og hvem som skal få teppet når det er ferdig.
Heldigivs slipper jeg å kjøpe stoffer, – jeg har “alt” på lageret noe meter unna.

jaybirdquilts

ps. Linjal og bok er bestilt hos Lapp-Elisa.
pss. Og hva har du latt deg friste til i det siste?

4 kommentarer:

  1. Nå har du gjort noe kjempe lurt. Står på skal ha lista min både linjal og bok. Regner med å få det i juni du vet. Jeg hvisket om Jaybrid i øret til Elisabeth i sommer...... Har kjøpt 2 mønster som ikke står i boka hennes. Gleder meg til fargene du velger. Ha en flott dag. Jeg har akkuat kommet hjem fra hobbytreff i Stokke.

    SvarSlett
  2. Jeg har også bestil:-).

    SvarSlett
  3. Eg og har kjøpt både mønsteret og linjalen. Gleder meg til å starte på tepppe. klem

    SvarSlett
  4. Hei!! Det ser ut som en spennende linjal og et fint mønster!! Jeg er kjøper heller ikke alt jeg kommer over av linjaler. Men det er vanskelig å la være og kjøpe stoff...... Da må jeg holde meg unna butikkene.... Ha en fin helg! AnneK:-)

    SvarSlett