28. februar 2006

Her og der (Blogger og LiveJournal)

blogger

Jeg har lenge hatt en dagbok på nettet/ journal/ en blogg som har ligget på livejournal.
Den trives jeg utrolig godt med, - den har mange finesser som en ikke finner andre steder i blog/ journal - miljøet.

Men så viser det seg at om en ikke er en html-guru (en som kan masse om hvordan man bygger en webside) så kan man ikke få "knapper" i sideruten. Gjett om jeg har vært misunnelig på slike?
Og så kom det medlinger om at det var "vanskelig" å legge inn kommentarer, - og det var da kjedelig?

Men å flytte helt fra LJ var uaktuelt, - mange venner og hjelpeverktøy som vennegrupper, muligheten til å sperre innlegg som private (bare for meg selv) eller for noen venner, og den lave prisen, gjør at jeg ønsker å fortsette der også.

Nå åpnet jeg en blog på blogger og kjører et dobbeltløp med flere blogger/ journaler :-)

Vi får se hvor lenge det varer...

Lyst på noen artige knapper?
Gå over til midnightknitters og se om du finner noe av interesse.

star-purple

I've been a blogger for a while, on the net, over at livejournal. I really like the community and the service it gives me.

But then why a blog/ journal over at blogger?

Fist, - I couldn't put any "buttons" in my sidebar without knowing a lot and lots about building a website, and then I got to know that people found it hard to make comments in that journal.
But I really like it over at LJ. The friendly community, being able to lock my post if I want to, and the price, of course.

I don't know for how long I'll be keeping more than one journal, but for now that's so.

Want to get some nice buttons?
Pop over to midnightknitter's and see if you can find any of interest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar