24. mai 2010

blå mandag :: #5 :: monday's blues

Færre jobbaktive dager merkes. Med en form sånn på vippepinnen, kreves ro.

La oss ikke dvele ved det som har vært. Ny uke, nye muligheter.

* blått: fortsatt et tema. De blå stoffene mine fikk ikke fokus sist uke. Kanskje denne uka? Og hva med et blått skjørt, tro?

* Sommerlig temperatur ber om klær som svinger om bena. Kanskje jeg skal la meg inspirere til å sy skjørt til meg sjøl (og ikke bare til små damer med rosa lyster)?
Forrige gang snublet jeg over klær til småfolk, nå er det skjørt, - et nytt hver uke i 4 uker. Redesign, sjølkomponert, korte, lange, fyldige og kroppsnært. Her er noe for enhver.

Om jeg ikke syr et hver uke, så hva med å ha som mål at innen midten av juni har jeg fått meg et nytt skjørt i tillegg til tunikaen/e? Planen er

* Nå som det nærmer seg juni, kjente jeg litt på om nordiske føtter er liv laga for flere enn meg? Jeg kan jo sette merke på kalenderen og gjøre det for min egen del uansett. 
Tid i tenke boksen denne helgen har ført til at jeg slår et slag for føtter en gang til og inviterere bloggvenner & flickrvenner med på en ny runde. Samhold & fellesaktiviteter gjør sterk! tenker jeg. Har også bestemt meg for å benytte meg av linkemanne eller den nye jeg fant, der bilder fra blogginnlegget vises.

Vil du være med, kanskje?

nordic feet :: nordiske føtter i juni
2010 :: lørdag 12. juni - lørdag 19. juni

En uke med føtter: hvor går de hen?

Rett kameraet ditt nedover og ta et bilde hver dag (nesten) i en uke.

Et bilde, tre eller en historie-serie med føtter.

 

* Det er jobb med bladet og møter denne uka: Tønsberg Quiltelag har sitt siste tirsdagmøte før sommeren, møtet onsdag tar meg innover og forbi Oslo. Jeg får passe på at jeg prioriterer tia mi rett, ikke sant?

* småjobbing for meg sjøl: få bloggen på "stell" i samsvar med det nye bloggdesignet. Dette kjennes som et stort prosjekt, men når jeg bryter det ned i små delmål med konkrete arbeidsoppgaver, ser det ikke så skummelt ut.

delmål 1: om meg/ about page
Bloggers eldgamle prehistoriske profilside & "om meg"-siden. Bruke tanker fra det første kapittel i boka til tara, bearbeide tanker fra kurs denne vinteren og sjekke om hvor jeg står i forhold til den gamle "om meg" sia mi.

Hva har du på programmet denne uka, da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar